neděle 17. listopadu 2013

Aktuálně

Po delší době za jeden kecací příspěvek osobnějšího rázu aneb co je u mě nového, co mě čeká a nemine :) 

Největší změnou je asi mé stěhování, konečně jsem se k tomu dokopala a po 6 letech vztahu se stěhuji ke svému příteli. Zatím jsem nadšená ze zařizování své make-up místnosti a celkově zútulňování bytu, ve kterém budu já paní domácí. Nebudu tvrdit, že se společného bydlení nemám strach, ale moc se na to těším a doufám, že to spolu zvládneme.

Pokračuji dále v inženýrském studiu, vybrala jsem si ale kombinovanou formu studia, a tak jsem jednu sobotu měsíci zpět ve školní lavici, Dálkové studium mě baví a ve škole jsou všichni hrozně milí a předměty zatím nevypadají nejhůř. První zkoušku mám 4.12. tak uvidím, jak budu potom nadšená.

Práci stále hledám a ze všech těch pohovorů mi za chvíli asi hrábne. Nejvíc mi vadí, když s vámi vede pohovor někdo, kdo neví nic o dané pozici a nebo když pozici inzerují na internetu úplně jinak než jaká doopravdy je :( Ale snad se mi co nejdřív poštěstí a něco najdu.

Jako každý rok se už neskutečně těším na Vánoce, ale tenhle rok poprvé ještě nemám všechny dárky vymyšlené, obvykle je už mám i nakoupené a letos mám nějakou krizi nápadů, jen pro mamku už mám asi 6 dárků vymyšlených, pro ni se zkrátka nakupuje nejlépe.

Moc ráda bych se dokopala k natáčení videí, technika by byla, tak si musím dodat odvahu a konečně nějaké uploadovat, kdybyste měli nějaký návrh na video, které byste rádi viděli, tak mi ho napište do komentářů. 

A v poslední řadě mě hrozně štvou obchody u nás, vždycky si najdu něco na internetu a zamiluji se do toho a v obchodě to prostě nemůžu najít - naposledy tělové jeggins v HM :(

Nezapomeňte, že mě můžete sledovat na facebooku a na instagramu jako Evelinbeauty.

A co je nového u vás? Moc se těším na komentáře :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)