úterý 1. října 2013

Překvapení s názvem Birchbox

O mé první zkušenosti s Birchboxem jsem vám psala v tomto článku. Objednala jsem si limitované číslo editované společně s redakcí časopisu Instyle a mé dojmy byly velice rozporuplné. Po 14 dnech od návratu do ČR mi příbuzná rodinky, ve které jsem hlídala, volala, že pro mě má z Anglie balíček. Přemýšlela jsem, co jsem tam při balení zapomněla, protože jsem nic objednaného nečekala, o to větší bylo moje překvapení, když mi do ruky podala zářijový Birchbox. Byla jsem zároveň i trochu zaskočená, jelikož jsem opravdu zaplatila jen jedno číslo, takže chvíli budu pátrat, kde se číslo vzalo, ale mezitím vás seznámím s jeho obsahem.




Bioderma Sebium H2O - opravdu maličkaté balení všemi oblíbené micelární vody ve verzi pro smíšenou až mastnou pleť, já jsem vždycky měla jen růžovou verzi, takže se těším až vyzkouším tuhle zelenou 

Molton Brown tělové mléko - stejně jako sprchový gel poputuje do krabičky k miniaturkám a vyzkouším ho při nějaké cestovatelské příležitosti

ModelCo. Party Proof rtěnka - odstín Kitty - krásná rtěnka v růžovohnědém osdtínu, která bude patřit k mým favoritkám a navíc nádherně voní po žvýkačkách

Révérence de Bastien lak na nehty - tmavě červený lak na nehty, ideální barvička na podzim, která v mé sbírce laků chybí

Eva Cosmetic Mystic Diamond - vyživující arganový olej na vlasy od super značky :) olejíčků na vlasy není nikdy dost


I když mám pořád výčitky z toho, že jsem tohle číslo Birchboxu vlastně dostat neměla, líbí se mi mnohem víc, než to první, vím, že tyhle produkty opravdu využiji a jsem ráda, že ke mě takhle omylem doputoval.

Mějte krásný den, já se jdu připravovat na zápis do nové školy.

Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)