pondělí 26. srpna 2013

Superdrug - co nabízí anglické drogérky

Články, které ukazují, co je k dostání v drogeriích v jiných zemích mám moc ráda, tak jsem se rozhodla ukázat vám pár fotek z návštěvy anglické drogerie. Vždy když jdu okolo, zavítám dovnitř abych se podívala, co je nového. Nikomu nevadí, že se jdete jen podívat a nic nekupujete. Nejvíc se mi ale líbí akce, které tu  neustále probíhají, za plnou cenu tu produkty kupovat nemusíte. Předem upozorňuji, že v české drogerii jsem už 5 měsíců nebyla, takže nevím, co je u nás k mání a co ne :)
 
Malá ukázka škály sortimentu od Rimmelu - celé 4 stojany
 
 

Retromania od Rimmel nabízí řasenku ScandalEyes v novém obalu
 
 
Superdrug exkluzivně nabízí kosmetiku Sleek, pořád přemýšlím, bez kterých produktů neodjedu.
 
 

Odstíny Color Tattoo

 
Revlon stojan 



Bourjois je tu běžně k sehnání ve všech drogeriích a to v poměrně širokém spektru výrobků
 

Letní kolekce

 
Laky na nehty od BarryM
 
 
 
Collection 2000
 
 
MUA kosmetika
 
 
A rádoby chubby stick aneb Pro Power Lipstick
 
 
One Direction pro MUA
 
 
Gosh a jejich CC krém
 
 
Make-up Nutri Lift jsem u nás neviděla
 
 
Glam Shine Stain Splash vypadají víc než výborně
 
 
OPI najdete také v každé větší drogerii
 
 
Stejně jako Essie
 
 
Štětce Real Techniques a Revlon
 
 
John Frieda


 
TRESemmé jsem měla možnost vyzkoušet a byla jsem spokojená, navíc všechny produkty nádherně voní
 
 
 
Aussie a jejich bílá anglická verze - z USA si pamatuji modrou
 
 
 
Nivea Lip Butter
 
Carmex
 
 
Pár výrobků od Bioré
 
 
A pár kousků od St.Ives
 

Simple

 
Nová řada SkinPerfection od L´oreal - krém jsem si koupila domů a nemohu se dočkat, až ho vyzkouším
 
 
 

 
Vaseline krémy
 
 
Bloggerkami milovaný samoopalovák
 

A nakonec stojánek s miniaturkami

 
 
Tak ve skrytu duše doufám, že to jednou u nás bude vypadat podobně :)

 
Jinak mě můžete taky sledovat na Instagramu jako Evelinbeauty
 
Mějte krásný týden!
 

 

 

3 komentáře:

  1. Bomba, luxus nemám slov úplně slintám... Až tam pojedu tak s 10 tisícema a celý týden se budu prohrabávat jen stojany s kosmetikou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad :) já se taky pořád musím krotit, jinak bych tam utratila vše, co vydělám :)

      Vymazat
  2. I v běžných anglických drogériích mají sadu Little things od One direction? Už vím co si koupím až tam pojedu :-DDD ..... :-) škoda jen že je kluků 5 protože utratit hned 15 liber jen za laky...... :-DDDDDD Mají to vůbec ještě? :O

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)