pátek 30. srpna 2013

Boyfriend Jeans

Boyfriend džíny jsem si koupila v Primarku a minulý týden jsem je měla poprvé na sobě, když jsem brala kamarádky na prohlídku Londýna, a zamilovala jsem se do nich. Ano, měly by se nosit k vysokým podpatkům, ale v těch bych nikam nedošla, takže jsem si vzala baleríny.  Džíny jsem  spárovala s obyčejným černým tílkem a kruhovým šátkem, který byl jako dárek k Instylu. Na procházku po Londýně ideální, z džínů jsem byla nadšená a už se těším, až si je vezmu příště.


Džíny, kabelka - Primark, Tílko - HM, Kruhový šátek - Instyle, Boty - Vietnamci, Náramek - Pandora




Co vy a boyfriendy? Líbí nebo nelíbí? Nosíte nebo nenosíte?
 
Krásný den :)


 
 
 

3 komentáře:

  1. V podstatě jiný střih jeansů ani nenosím. Slimky mi nejsou, o skinny ani nemluvím. Mám vyběhaná lýtka, takže úzké kalhoty mít nemůžu. V boyfriend jeans se cítím nejlíp, jsou pohodlné a mojí postavě svědčí :-)Takže ano, nosím a líbí se mi :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)