středa 14. srpna 2013

Birchbox Instyle 2013

Chtěla jsem využít toho, že chvíli bydlím v Anglii a vyzkoušet jednu z místních krabiček krásy. Nejpopulárnější v UK je Glossybox a Birchbox, dlouho jsem se rozmýšlela, kterou ze dvou zmíněných objednat a když vyšla zpráva, že na srpnovém vydání Birchboxu bude spolupracovat tým magazínu Instyle, měla jsem jasno. Těšila jsem se na krabičku plnou krásných značkových výrobků, ze kterých budu skákat do stropu a tak jsem zaplatila 10 liber a čekala, co přijde.

Opět mě velmi mile překvapila poštovní služba, zásilka měla dorazit mezi 15. a 18. dnem v měsíci a v sobotu 10. jsem jí měla doma. To ale bohužel bylo asi to jediné, co mě překvapilo. Po otevření krabice mě nejdříve zarazila velikost krabičky, je totiž tak o třetinu menší než třeba Ladybox. Uvnitř krabice byl katalog, který se do samotné krabičky nevešel, a ve kterém jsou popsané produkty z Birchboxu ale i třeba tipy na knihy, koncerty a filmy
.






Další zklamání přišlo na řadu při otevření krabičky a rozbalení pytlíčku, kterým byla vystlaná. Uvnitř na mě čekalo XY produktů, ale ani jeden z nich ve mě nevzbudil všeobecné nadšení. Po vzoru amerických a dokonce i českých krabiček krásy jsem čekala nějakou věhlasnou značku, ale bohužel.





V Birchboxu jsem tedy našla:

Gelovou masku na oči - klasická maska naplněná gelem, kterou dáte do ledničky a použijete na unavené oči

Inner Me - tablety pro zdravé vlasy - sice jsem v dotazníku vyplnila, že bych žádné doplňky stravy nechtěla, ale tak za zkoušku nic nedám a od příštího týdne je otestuji

Philip Kingsley Elasticizer - posilující vyživující maska proti lámavosti vlasů, která se má používat jako kůra předtím, než použijete šampon

Molton Brown sprchový gel - ten své místo najde u dalších miniaturek a vzorečků, ze kterých si vybírám, pokud někam cestuji

Bluemandarins SkinLife Energetic Cellular Cream - pleťový krém s peptidy

LAQA&Co. Lip Pencil - tužka na rty v odstínu Wolfman, barva krásná, ale má zničené balení, nefunguje závit, kterým se tužka vystrkává takže sama vypadává a naráží do víčka

Gerda Spillman Hydro Pearls - primer pod make-up s hrozně silnou vůní

Nechyběla samozřejmě ani kartička se stručným popisem všech výrobků

Celkově jsem tedy dost zklamaná. Nečekala jsem, že bude anglická krabička horší než česká, ale bohužel pro mě je. Birchbox neobsahoval ani jedno velké balení produktu, vše byly miniaturky. Není nic, z čeho bych byla vyloženě nadšená, nicméně výrobky ráda vyzkouším a třeba to bude láska na druhý pohled. Zatím mě trochu těší je fakt, že jsem neplatila poštovné a ušetřila tak 3 libry, které můžu jít utratit do drogerky za něco, co mě opravdu nadchne. Bohužel i tohle je úděl krabiček krásy.

Mějte krásný den, Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)