neděle 30. června 2013

Nežiji jen make-upem

Dneska další Tag, protože mě moc zaujal, ale příště už si dáme jiný než tagový článek, slibuji :)

1. Koukáš na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
Televizi většinou pouštím jako kulisu, když jsem doma, tak aby nebylo ticho. To máme celá rodina, takže u nás televize běží téměř nepřetržitě. V poslední době mám nejradši Jamie vaří rychlovky - miluji Jamieho Olivera a jeho pořady o vaření, tenhle se mi líbí obzvlášť, protože za 30 minut dokáže vytvořit dokonalé menu. Jinak ze seriálů klasicky Přátelé a Teorie velkého třesku.
 
2. Vaříš? Jaké je tvé oblíbené hlavní jídlo a dezert?
Vařím ráda, ale ne jen pro sebe, když si mám sama udělat oběd nebo večeři většinou se ošidím něčím jednoduchým. Do budoucna mám ale v plánu naučit se víc a víc jídel, vaření mě vážně baví. Mým vrcholem v kuchyni jsou zatím španělské ptáčky, které mi pochválil i taťka, největší kritik jídel, kterého znám :D Vybrat oblíbené jídlo je těžké, protože jídlo prostě miluji, mám ráda vepřovou panenku se švestkami, domácí pravou svíčkovou, steaky a vánoční rybí polévku a ještě milion dalších. Mezi mé oblíbené dezerty patří horké maliny a banán v čokoládě, z pečených pak moravské koláče a makronky.
 
3. Vysněné povolání?
Chtěla bych se pohybovat v oborech mezinárodní obchod, mezinárodní vztahy a diplomacie. Práce třeba na české ambasádě ve Španělsku nebo Velké Británii by nebyla špatná.

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Od první třídy se učím němčinu, od šesté třídy angličtinu a na VŠ jsem si přidala ještě španělstinu. Ráda bych se zdokonalila právě v té španělštině a jen z legrace bych se ráda učila maďarsky, protože mi to přijde jako vtipná řeč.
 
5. Za co utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za makeup?
Za jídlo, knížky, zážitky,  ale nejvíc za dárky pro ostatní. Můj taťka vždycky říká, že 5 tisíc vydělám a 10 utratím za dárky pro ně, a u mě to takhle vážně chodí, mám hroznou radost, když pro někoho najdu dárek, který ho potěší.
 
6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Jak kdy. V některých kolektivech jsem jako ryba ve vodě a v jiných naopak zase jako leklá ryba :D Ale řekla bych, že se seznamuji poměrně bez problémů, v každém kolektivu si najdu někoho, kdo mi sedí, většinou už od první chvíle vím, že si budeme rozumět.
 
7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Zásadně knížky, protože miluji jejich vůni. Čtečky mě asi nikdy neosloví, protože nerada čtu dlouhé texty na pc. Všechny učební materiály jsem si vždycky tiskla a učila se z tištěné podoby, jsem zkrátka papírový typ.
8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
K těm horším patří to, že jsem nervák, tvrdohlavec  a jsem hrozně kritická. Na druhou stranu jsem přátelská, citlivá a samostatná.
 
9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Ráda jsem obklopená lidmi a je jedno jestli je to doma u stolních her, na zahradní grilovačce nebo v baru. Někdy mám ale náladu sedět doma pod peřinou, pít horké kakao a koukat na filmy.
 
10.Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Nemyslím si, že kvůli blogu bych neměla čas na jiné zájmy, tolik času mu nevěnuji právě proto, že chci dělat i něco jiného. Kdybych ale vůbec neblogovala, asi bych chodila víc cvičit, víc bych četla knížky a ne ostatní blogy a víc bych se učila.
 
A co kromě make-upu vyplňuje váš volný čas?
 
Těším se na komentáře
 
Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)