čtvrtek 27. června 2013

Madame Tussaud´s

V pátek jsem konečně znovu navštívila muzeum voskových figurín Madame Tussaud´s v Londýně. Byla jsem tam naposledy v osmé třídě, při mé první návštěvě Anglie, takže jsem byla zvědavá, co tam bude nového. Můžete se podívat na fotky z muzea i na mé outfitové. Z návštěvy jsem byla nadšená, moc se mi líbilo i 4D kino, kde promítali krátký film o komiksových postavičkách Marvel v Londýně. Všem předmětům jsem uhýbala a Hulk mi poprskal novou kabelku.






Připravená na 4D

Konečně bylo i v Anglii trochu hezky, takže jsem si na sebe poprvé vzala své nové černé maxi šaty z Only s boxerským vrškem, černou koženou bundičku z Lindexu, novou kabelku ze Zary a abych nepůsobila jako černá vdova, doplnila jsem vše červenorůžovým šátkem, ten jsme dostala dárkem, je myslím z I am.

Šaty - Only, bunda - Lindex, kabelka - Zara, balerínky - Primark, Šátek - I am



P.S.: Pokud se do muzea chystáte, určitě běžte hned ráno, my jsme byli u muzea kolem desáté a čekali jsme ve frontě 45 minut, když jsme po dvou hodinách vycházeli, byla už fronta třikrát delší.
 
Navštívili jste někdy muzeum voskových figurín? Jak se vám tam líbilo?
 
Těším se na komentáře, Vaše Evelin

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře :o)