pátek 7. června 2013

Fashion Tag

Na tenhle tag jsem narazila u mé oblíbené jmenovkyně Evelin, moc se mi líbil, jako její ostatní články a tak jsem se rozhodla zapojit a podělit se s vámi o svůj postoj k módě.

1. Jak bys popsala svůj styl?
Nespecifikovaný, každý den koný. Mám ráda kecky a rifle a zároveň miluji vysoké podpatky, šaty a výrazné doplňky. Líbí se mi věci, které dodávají na ženskosti a zároveň se v nich člověk cítí pohodlně.

2. Co tvoří základ tvého šatníku?
Džíny, jednoduchá trika a tílka všech barev, světříky a v poslední době i průhedné košile.
 
3. Co je nejdražší věcí ve tvém šatníku?
Na drahé oblečení si nepotrpím. Nejdrazší věc je nejspíš zimní kabát ze Zary.
 
4. Jakou věc by sis přála pořídit?
Tak těch je milion, kabelky všech velikostí a barev, džínovou bundičku, klasický trenčkot a šaty od Victorie Beckham.
 
5.Kolik utrácíš za oblečení?
To je těžké specifikovat, bude to zhruba 1200 měsíčně, ale v případě přechodu sezón je to určitě více.
 
6. Jaká jsou tvá nejoblíbenější místa, kde nakupuješ?
Bershka a H&M - to je základ mého šatníku. V zahraničí mám ráda Zaru a Forever21. Boty kupuji v CCC.

7. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Lovestruck od Very Wang, Orange od Hugo Boss a Dot od Marca Jacobse.
 
8. Jaký styling vlasů máš nejraději?
Vysokoposazený culík a žehličkové vlny.
 
9. Co si oblečeš, když potřebuješ jít rychle ven a nemáš ponětí, co si vzít?
Většinou džíny, obyčejné tílko a sáčko nebo kožená bunda.
 
10. Jmenuj módní trend, který chceš, aby se vrátil a zůstal?
Nevím, jestli chci, aby zůstal, ale líbila by se mi 60. léta - vyčesané drdoly, minišaty a vysoké podpatky :)
 
Pokud jste se tagu taky zúčastnily, dejte mi do komentářů odkaz, ráda si přečtu vaší verzi.
 
Vaše Evelin

3 komentáře:

  1. Jůůů :-) Jsem moc ráda, že jsi pokračovala! A koukám, že některé body máme stejné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, že to máme podobné, přemýšlela jsem, jetsli mám Tag taky psát, protože jsem nejdříve četla článek u tebe, ale nakonec jsem se do toho pustila :)

      Vymazat
    2. Určitě je dobře, žes to sepsala! Dobře jsem si početla, vážně!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)