úterý 23. dubna 2013

Spotřebováno

Dnes přináším další várku spotřebovaných produktů za poslední dobu.


Micelárka Bioderma - to je snad miláček všech, tohle půllitrové balení jsem používala od prázdnin, pořídila jsem si ve Francii rovnou duopack, takže teď požívám její dvojče a nikdy už se asi nebudu odličovat ničím jiným

Balea kokosový šampon  pro barvené vlasy - myslím, že už není nikdo, kdo by tenhle šampon neznal. Je bez silikonů, úžasně voní, vlasy jsou po něm krásné a stojí 30 Kč, to vše z něj udělalo stálici v mé péči o vlasy.

L´oreal Studio Secret báze pod make-up -  báze mi díky mé lenosti v používání vydržela přes rok, je nabitá silikony, o čemž vás přesvědčí i její konzistence, která je neskutečně lepivá. Myslela jsem si, že jsem si koupila nějakou prošlou, ale pak jsem v ostatních testerech přišla na to, že takhle je to správně. Mě ale při nanášení prostě přišlo, že si dávám na obličej lepidlo, vzhledem k tomu a i k její ceně (cca 300 Kč) se zatím poohlédnu po jiné.

Essence Get Big Lashes Waterproof  - nejlepší voděodolná řasenka, kterou jsem kdy měla, určitě si jí koupím zase znovu, protože vydrží celý den na koupališti a ani se nehne a navíc stojí asi 60 Kč

Sephora čistič štětců - sprej na každodenní očistu štětců, nic extra, další asi koupím od MAC, pokud máte nějaký oblíbený čistič, napište mi do komentářů a já ho zkusím :)

Jinak za týden odlétám na 4 měsíce do Londýna, takže některý další článek bude právě o téhle evropské metropoli a brzy se můžete těšit i na video.

Mějte se krásně 

Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)