úterý 30. dubna 2013

Něco o mě aneb Poznej mě blíž

Tenhle tagový článek jsem našla na některých mých oblíbených blozích, tak jsem se rozhodla se do něj také zapojit.

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?
Vlnité ale nekutečně divným způsobem, když jdu spát s morkou hlavou, mám ráno na vlasech hotovou paseku, to je každý vlas na jinou stranu a vlny jak kdybych se nikdy nečesala. Na druhou stranu mi ale stačí být půl dne v drdolu a udělají se mi krásně přirozené vlny, které dlouho vydrží. Pokud chci vlasy narovnat, musím používat speciální sprej, aby aspoň jeden den vydržely rovné.

2. Jak často chodíš ke kadeřníkovi? Barvíš si vlasy?
 Ke kadeřnici chodím nepravidelně, chodila jsem tak cca jednou za dva měsíce, ale teď si nechávám vlasy růst, takže tam chodím jen kdyyž už mám hodně ošklivé konečky.
Vlasy si barvím, pokud chci velkou změnu, jdu ke kadeřnici, ale i na blond mě nejlépe obarvila moje mamča, takže jí barvení svých vlasů svěřuji.

3.Nosíš ten samý účes každý den nebo si s vlasy hraješ?
Ráda bych si s nimi hrála, ale jsem na to nějaká nešikovná, zkrátka to nikdy nevypadá tak, jak bych chtěla. Taky mám hodně vlasů, takže i foukání mi trvá dlouho, natož nějaké natáčení, ale moc se mi to líbí a čas od času, většinou na nějakou příležitost, si je ráda natočím nebo vyžehlím. Nejčastěji ale nosím culík, drdol nebo rozpuštěné vlasy.

4. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě nebo i v zimě?
U téhle otázky jsem hodně přemýšlela, ale došla jsem k tomu, že asi jen v létě a to prostě proto, že v zimě nikde prsty nevystrkuji, ale když mě to popadne, nalakuji si je i v zimě.

5. Jak dlouho ti trvá ranní líčení?
Ráno mi to trvá tak 15 minut. Jsem totiž líná vstávat kvůli vlasům nebo obličeji o hodně dříve, ale ráno mám od zazvonění budíku do odchodu z domu 40 minut, ve kterých stíhám vše od čištění zubů, zapakování věcí, oblékání až po make-up.

6. Líčíš první oči nebo dáváš make-up?
Já začínám vždy make-upem a chybky od řasenky následně upravuji vatovými tyčinkami.

7. Sbíráš make-up nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?
Myslím, že fakt, že mám v této době na poličce 5 make-upů a 4 řasenky mluví za vše :)

8. Jak často nosíš umělé řasy?
Na plesy, party nebo svatby, takže při slavnostnějších příležitostech, nejsem v jejich nalepování expert, takže mi to zabere z make-upu nejvíc času, ale na očích se mi hrozně moc líbí, takže se s tím ráda vyvztekám.

9.Líčíš se každý den?
Každý den se nelíčím, líčím se do školy, do práce atd. ale když jsem celý den doma, nepotřebuji to, klidně jdu ven i nenalíčená, ale dobře se v tom většinou necítím, protože má pleť není dokonalá.

10. Vyšla bys z domu bez make-upu?
Viz otázka 9, ano vyšla.

11. Kolik vlastníš drahých kosmetických výrobků?
Pro každého je drahé něco jiného, já kromě parfémů moc drahé kosmetiky nemám. Také se to podle mě liší výrobek od výrobku. Pro někoho je lak za 300 normálka, pro jiného je to už hodně. Pro mě do této kategorie patří make-up od Make-up For Ever, laky na nehty od Essie a báze pod oční stíny od Urban Decay.

12. Plánuješ si denně oblečení?
Většinou ano, každý večer přemýšlím, co si obleču druhý den, patří to také k jednomu z důvodů, proč nemůžu usnout :D

13. Jak často střídáš kabelky?
Skoro denně, na kabelky jsem maniak, mám jich opravdu hodně a ráda je ladím k outfitům.

14. V kolik vstáváš a v kolik chodíš spát?
V pracovní dny jsem to měla celkem jasné, vstávala jsem v 6:20, o víkendu a ve volné dny většinou spím do půl deváté. Spát chodím poměrně brzy, většinou kolem desáté.

15. Jak často cvičíš?
Podle nálady, pravidlně jsem chodila na powerplate a jogu, takže jsem cvičila dvakrát týdně, teď v Anglii budu asi cvičit hlavně doma.

16. Pravák nebo levák?
Pravačka.

17. Jak jsi vysoká?
169 cm.

18. Kolika mluvíš jazyky?
Třemi - anglicky, německy a půl roku se učím španělsky.

19. Kolik máš zvířat?
Jako malá jsem vždy odpovídala, že nemám zvířata, protože mám dva mladší bráchy, což zůstává pravdou asi doteď :D Je nás doma 5 a zvířátko by se nám do bytu už nevešlo, protože rybičky a morčata a takhle hlodavčí havěť nám nepřijde atraktivní.

20. Čteš komentáře na blogu?
Ano, čtu všechny.

21. Vedeš si seznamy o výrobcích, které chceš vyzkoušet?
Já jsem na seznamy úchyl, takže ano vedu, vedu si je na všechno, takže i na kosmetiku.



 Pokud jste podobný článek také psaly, dejte mi odkaz do komentářů, ráda si ho přečtu :)

Mějte hezký den
 
Vaše Evelin


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)