úterý 12. března 2013

L´oreal Caresse

Dneska jsem tu s recenzí na nové rtěnky od L´oreal, které jsem si koupila při přestupu na letišti v Amsterdamu. U nás jsem je v té době nikde neviděla a na první pohled mě tohle výhodné balení zaujalo. Jedna rtěnka stála 13 eur, což mi přišlo dost, ale já jsem měla všechny tři asi za 25 eur a po 3 hodinách ve frontě na náhradní letenku jsem si prostě musela udělat radost.

L´oreal Caresse popisuje jako novou generaci rtěnek, které jsou velmi lehké a nabízejí lesk, barvu a zároveň mají rty vyživovat - takže prostě další druh rtěnkobalzámů. V balení byly tři odstíny -  06 Aprodithe, 01 Pink Fashionalista a 202 Implusive Fuchsia.



Obaly rtěnek se mi hrozně moc líbí, mají pro mě nádech luxusu. Víčka jsou různě barevná, myslela jsem si, že je to proto, aby se daly rtěnky hned rozeznat, ale jak vidíte na fotkách, dva odstíny mají úplně stejné víčko, takže tenhle účel to nesplňuje. Přijde mi, že každý odstín je trochu jiný i co se konzistence týká, takže vám je popíši jednotlivě.


06 Aphrodite Scarlet
Pro mě nejlepší z celého tria, protože splňuje to, co slibuje. Odstín je hezký, čekala jsem více do červena, ale nakonec jsem ráda, že má jen lehký nádech, je to prostě rtěnka, kterou si můžete hodit do kabelky a kdykoliv ji nanést aniž byste potřebovali zrcátko, což u rudých odstínů většinou nejde - nebo aspoň mě ne. Výdrž není extra dlouhá, je to jako u balzámu, prostě pití ani jídlo to nevydrží, ale to jsem ani nečekala.


202 Impulsive Fuchsia
Nejpigmentovanější z celého tria, růžová barva je na rtech opravdu výrazná. Ze všech tří rtěnek má nejméně balzámovou konzistenci, nejvíc připomíná rtěnku. Na rtech vydrží díky pigmentaci ze všech nejdéle.






01 Pink Fashionalista
A to nejhorší na konec. Když jsem si Caresse kupovala, těšila jsem se nejvíce na tenhle baby pink odstín a tudíž jsem doufala, že bude skvělý a budu ho požívat každý den, ale hned jak jsem ho poprvé nanesla, usvědčil mě o opaku. Na rtech je totiž hrozný. Vytvoří zvláštní film, barva se roztírá nerovnoměrně a ani po delším přemlouvání nevytvoří nic hezkého. Samotnou ji tedy vůbec nepoužívám, ale nanáším ji přes jiné světle růžové rtěnky doprostřed rtů pro plnější efekt.


Caresse se mi celkově líbí, protože odstíny 06 a 202 jsou super, ale já se pro další odstíny nepohrnu a zkusím podobné rtěnkobalzámky jiných značek jako Revlon nebo Maybelline.

Co vy říkáte na rtěnkobalzámky? Jaké jsou vaše oblíbené?

Mějte hezký den, Vaše Evelin

2 komentáře:

  1. Chtěla jsem si pořídit tu Fashionalistu, ale vidím, že to asi nemá smysl. Loreal umí i lepší rtěnky, než jsou tyhle..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)