úterý 26. února 2013

Lush slevy


Při jedné povánoční návštěvě Prahy mě v Palladiu uhranula 50% sleva v Lush, takže jsem neodolala a udělala malý nákup. Tedy vlastně mi přítel v předstihu dal narozeninový dárek. Původně jsem chtěla koupit hlavně Mask of Magnaminty, protože nám doma všem vyhovuje, ale tu bohužel vůbec neměli. Další věc, kterou jsem chtěla, byl sprchový gel Snow Fairy, ten už byl ale pryč, takže to vypadalo, že si z obchodu neodnesu vůbec nic. Slečna víla nás ale upozornila, že slevy jsou i na vánoční balíčky a tak jsem si vybrala Christmas Candy Box



Balíček jsem si vybrala proto, že obsahoval právě Snow Fairy a kromě všeho ostatního také Popcorn Scrub na rty, který jsem dlouho obdivovala, ale přišel mi vždycky moc drahý. V balíčku jsem kromě těchto dvou věcí objevila ještě: Rock Star mýdlo, Butterball koupelový balistik a Cukrátko koupelovou pěnu.




Nakonec jsme vybrali ještě dva balistiky do koupele a šly platit. Cena se mi moc nezdála, takže jsem venku ještě jednou zkontrolovala lístek a přišlo zase rozčarování nad českými slevami a matematikou obchodníků. Balíček stál původně 568 Kč a cena po 50% slevě byla 446 Kč. Já teda nevím, ale učila jsem se, že 50% a ½ je jedno a to samé, takže ať počítám, jak počítám 446 mi z toho nikdy nevznikne. Protože to byl dárek, řekl mi přítel, abych to neřešila, že by mi to stejně koupil, ale mně prostě tenhle systém hrozně vadí, tak ať napíšou sleva 10% a ne 50% tyhle klamavé akce a reklamy mě vytáčí.

A co vaše zkušenosti se „superakcemi“? Kolikrát už vás naštvaly?


Hezký den, Vaše Evelin

3 komentáře:

  1. Tak to nas.re....Ale dela to vice obchodu, napisou slevy 70 procent a pritom v prodejne slevnenych par kousku o 10 az 20 procent. Ale kdyby ses treba vratila a jen se slusne zeptala, treba se jen nekde stala chyba, v opacnem pripade je to klamave jednani...

    Jeanny

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla jsem no, ale na lístku bylo vše rozepsané, na ty balistiky jsem slevu 50 % dostala, u balíčků to pouze slibovaly a daly nějakou menší, normálně bych se asi vrátila, ale neměla jsem na to náladu ani čas, museli jsme už být někde jinde :(

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné fotky!:-) Mne včera dali zľavu ktorú som vôbec nečakala tak to práveže poteší:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)