pondělí 17. prosince 2012

101 Giveaway

Koho při přečtení nadpisu článku napadlo 101 Dalmatinů, ať zvedne ruku :D Mně se ten film vybaví, kdykoliv si tohle číslo přečtu nahlas. To ale není pravý důvod mého článku. Číslovka v něm sice také hraje důležitou roli, ale představuje počet Vás, mých pravidelných čtenářů. Tímto bych Vám chtěla ještě jednou moc a moc poděkovat, že se na můj blog vracíte a zanecháváte mi tu vaše postřehy a komentáře. A protože se blíží Vánoce, mám pro Vás i dárečky.


Vím, že s paletkami MUA se roztrhl pytel, ale i já jsem neodolala a jednu Undressed pro Vás v Londýně ulovila. Přidávám k ní ještě lak na nehty od Rimmel, který patří mezi mé oblíbence a ty nejlepší odličovací ubrousky, které jsem doposud vyzkoušela (doufám, že budou vyhovovat i vítězce).

A co byste měli udělat pro výhru?

1. Být mým pravidelným čtenářem.
2. Napsat mi do komentářů pod článek, jakým dárkem jste udělali někomu největší radost a jaký udělal největší radost Vám :)

Soutěžit můžete do půlnoci Štědrého dne. Vítěze vyhlásím nejpozději 27.12.

Držím pěsti a moc moc děkuji za Vaší přízeň, které si opravdu vážím.

Vaše Evelin

9 komentářů:

  1. Jé super, sice už jednu paletku mám, ale ubývá mi rychlostí blesku, tak si klidně zahraju o novou :D
    Poravdě ani nevím, co kdy někomu ode mě udělalo největší radost, ale mě naopak udělal radost můj pejsek, kterého jsem sice nedostala k Vánocům, ale k nározkám, ale ty mám chvilku po Vánocích :))

    OdpovědětVymazat
  2. Loni jsem udelala sestre radost nausnicema a me udelal radost retizek od pritele :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Dárek, který mi udělal největší radost? Když jsem byla malá, tak mi děda na Štědrý den navykládal, že o půlnoci se ze mě stane princezna. Já tomu moc nevěřila, ale doufala jsem, že se něco stane. No v noci jsem se probudila a u postele jsem měla opravdu princeznovské šatičky i s korunkou a u toho lísteček, že jsem opravdová princezna i bez zámku. Je to taková hezká vzpomínka na dědečka :)
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Největší radost jsem udělala rodičům, když jsem jim koupila zájezd k moři (konečně jsem jim to mohla splatit za má studentská léta, kdy mě finančně podporovali:)) Mně dělaly kdysi největší radost hračky, ale teďka jakákoliv kosmetika - aspoň vím, že mě moji blízcí znají :)
    beauty.or.beast.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. největší radost měla asi moje babička z našich fotek se ségrou a největší radost mi udělal ipod před třemi lety :)
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. čím jsem udělala největší radost někomu jinému - to si nejsem úplně jistá... ale pokud pominu veškeré Vánoční dárky, nejlepší dárek jsem dala sama sobě téměř před třemi lety, kde jsem si k narozeninám "nadělila" syna :)

    sima.sony@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám dojem, že pokaždé udělám každým dárkem největší radost :-) Začalo to už někdy ve 3. třídě, kdy jsem pro mámu vymyslela koupi zlatého přívěsku s jejím znamením. Jednou jsem ji k vánocům koupila společenskou halenku a to tak, že jsem si z její skříně vypůjčila její svetr a tím jsem to v obchodě přeměřila, tak z toho byla hodně dojatá a vzpomíná na to ještě teď po více jak 10 letech :-)
    No a mně udělala bezkonkurenčně největší radost kočka k narozeninám :-)
    plasssma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky si myslím, že každý dárek udělá radost :) ale když si vybavím, čím jsem podle mě udělala největší radost, tak to byla moje sestřička, když loňské vánoce otevřela svůj dárek :) jako milovnici seriálu The Big Bang Theory jsem jí koupila tričko s jeho tematikou...úplně se jí rozzářily oči :) a jeden z dárků, co udělal mně největší radost, je velký rámeček s fotkami od mých kamarádek, který mám nad stolem a každý den mi je připomíná ;) :*

    OdpovědětVymazat
  9. Asi největší radost sem minulý rok udělala kamarádce lakem na nehty, který strašně dlouho okukovala, ale nekoupila by si ho sama.
    A největší radost mi? Myslím že tak nějak všechny dárky mi udělaly radost.
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)