čtvrtek 22. listopadu 2012

Essence Winter Edition

Jako každý rok, přináší i letos Essence limitovanou zimní kolekci krémů na ruce. Já jsem letos všechny tři dostala od své známé, takže jsem bohatě zásobená.


Přesný popis výrobce o krémech hovoří jako o ochranných balzámech na ruce, které slibují 24 hodinovou regeneraci a péči o vysušené věci. Krémy obsahují bambucké máslo a kokosový olej. Jedno balení je k sehnání v Rossmannu za 34,50 Kč (v DM jsem nebyla, takže netuším, jestli je mají i tam, ale podle mě určitě).

Krémy seženete ve třech provedeních a to Gingerbread Chai Latte, Caramel Hot Chocolate a Apple Cinamon Punch.  Myslím, že chválu jste na ně četli všude možně. Krémy hydratují, rychle se vstřebávají do pokožky, a tak nemastí ruce a vy je můžete používat při práci na pc nebo psaní poznámek ve škole aniž by po vás zbyly mastné stopy. Za tu cenu jsou báječné a já si je určitě nenechám ujít ani příští rok.

Caramel Hot Chocolate - verze, na kterou jsem se nejvíc těšila, protože minulý rok mě nejvíce zaujala čokoládovomalinová verze krému. Po otevření a použití přišlo mírné zklamání, přijde mi, že hnědý krém voní ze všech nejmíň a je jen trochu cítit čokoládou, karamel se někde schoval :)

Gingerbread Chai Latte - žlutá verze voní po perníčkách. Když se s ním namažete, máte pocit, že jste je právě dali péct a nestihli si umýt ruce od těsta

Apple Cinnamon Punch - má nejoblíbenější vůně - příjemná jablíčková s troškou skořice, nemůžu se jí nabažit, neustále ho otevírám a mažu se s ním nebo k němu jen čichám.

Nalákaly krémy i vás? Už je máte doma nebo se je vůbec nechystáte pořizovat?

Krásný den

Vaše Evelin

2 komentáře:

  1. Mě se hlavně hrozně líbí obaly :) jsou roztomilé ... jinak nemám zatím žádný (budu kupovat jako loni až o vánoce v Drážďanech) ;)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obaly jsou úžasné :) do vánočních Drážďan se taky moc těším :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)