neděle 7. října 2012

Skin Recovery Green Tea Mask

Dneska přináším krátkou recenzi na pleťovou masku, kterou jsem si přivezla z Hongkongu a dlouho jsem její vyzkoušení odkládala, protože se mi její obal hrozně líbil. Nevím jak vy, ale já když si koupím něco, co se mi hrozně moc líbí, tak to nechci rychle vypotřebovat. Masku jsem koupila právě kvůli obalu v drogerii/parfumerii Sasa a stála 8 hongkongských dolarů = takže asi 26 Kč - lituji, že jsem tam neměla víc času a nenakoupila více druhů. 

Maska je vhodná pro všechny typy pleti, obsahuje výtažek ze zeleného čaje, kolagen a vitamín E. Jedná se o ubrousek ve tvaru obličeje napuštěný gelem, který rozprostřete na obličej a necháte 15 - 20 minut působit. Tvar masky mi na obličej úplně neseděl, nemohla jsem ho nějak srovnat kolem nosu a očí, aby přilnul k pleti. Maska hezky chladila a krásně voněla. Po jejím sundání nebyly na pleti viditelné nějaké změny, jako zmenšené nebo vyčištěné póry, ale pleť byla krásně vypnutá a jak kdyby napuštěná vitamíny. Po sundání masky jsem měla hrozné nutkání použít na zbytky gelu čistící vodu, jelikož jsem měla pocit ulepeného a mastného obličeje, ale nechala jsem to být a asi po 5 minutách se do pleti vše vsáklo a byla krásně projasněná


Žena s ubrouskovou maskou 

Kromě toho, že jsem se do ní nemohla dobře napasovat, mi maska vyhovovala a doporučila bych jí hlavně unavené pleti, která potřebuje projasnit a vyhladit. Pokud pojedete do asijských států, určitě si tam masky nakupte, za tu cenu je to paráda :)

Jak se vám líbí tyto ubrouskové masky? Vyzkoušely jste je nebo dáváte přednost klasicky nanášeným maskám?


Mějte se krásně, Vaše Evelin 

5 komentářů:

  1. Zatím jsem to nezkoušela... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na te fotky s maskou na obliceji vypadas jako by jsi utekla z nataceni Transformers :D Ale tyhle masky mam taky rada, vyhovuje mi to jednoduche pouziti, zadne roztirani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to šílené :D ale jak píšeš, aplikace jednoduchá a žádné zbytky masky za nehty :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)