pátek 14. září 2012

Syoss Mixing Colors

Barvy od Syosu jsem zkoušela již jednou a neměla jsem s nimi dobré zkušenosti, protože mě při barvení hrozně pálila pokožka hlavy a barva hrozně smrděla peroxidem. Kamarádka Džejný mi ale doporučila Mixing Colors, tak jsem je vyzkoušela. 
Principem Mixing Colors je to, že obsahují dvě tuby z barvou, jednu se základním tónem a jednu s módním tónem, který by měl barvě dodat módní odlesky. Já jsem vybrala odstín 7 - 58 Vanilkově plavý twist. V Rossmannu byla akce na barvy na vlasy, takže jedna krabička mě vyšla na 104 Kč. Protože mám ale hodně vlasů, kupuji na barvení vždy dvě balení.


Krabička obsahuje lahvičku se základem pro barvení, dvě tuby barev - barvící krém se základním tónem a barvící krém s módním tónem - tady je kouzlo Mixing Colors a také rukavice a masku po barvení.

Barva se z lahvičky nanášela moc dobře, mamka mi ji vždy nanesla na kus vlasů a rozetřela štětcem na barvení vlasů. Protože jsem měla na spodní části vlasů ještě zbytek po melírech, nabarvily jsme nejdříve kořínky a nechali působit asi 20 minut, poté jsme nanesly druhou tubu barvy na zbytek vlasů a nechaly působit dalších 10 minut. 
Při barvení nic nezapáchalo ani nepálilo, takže super. Maska na vlasy je super, protože jsem měla dvě krabičky, měla jsem také dvě masky, takže jsem je použila i při dalším mytí vlasů. Přijde mi, že po barvení a použití masky mám vlasy vždy elektrické a hrozně dlouho je musím foukat, aby opravdu proschly. Máte to také? 
Jinak s odstínem jsem docela spokojená, cílem bylo sjednotit barvu vlasů a to je splněno, jinak jsem ale čekala, že výsledná barva bude světlejší a více do blon než do zrzava, ale mně prostě všechny barvy, pokud nejsou hnědé, chytají do zrz. Příště tedy zkusím nějaký hnědý odstín.
Před - moje dva dny nemyté rozcuchané vlasy

Po - výsledek není tolik vidět, ale už nemám blonďaté konce a vlasy se krásně lesknou a vypadají zdravěji. 

Zkoušely jste už Mixing Colors? Jak vám vyhovovaly?

Mějte se krásně, Vaše Evelin


3 komentáře:

  1. Mám na ní slevu v DM, budu jí mít asi za 75 Kč,takže si jí určitě pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem ráda, že si jí vyzkoušela a jsi si s ní relativně spokojená :) já jsem s ní měla zatím dobré zkušenosti, až na to že mi vždy chytne tmavší ale po pár umytí je přesně podle mého očekávání :) jinak od Syossu ještě doporučuji barvu ProNature slibující přirozenou barvu a šetrnost, s čímž můžu souhlasit ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)