pátek 7. září 2012

Color Tattoo a další

Pěnové a gelové oční stíny prodává hodně kosmetických značek, ale v poslední době je nejvíc proslavily Color Tattoo od Maybelline. Já jsem si během prázdnin koupila právě tuhle novinku a také dvoje ve výprodeji od Essence, takže dnešní článek bude tak trochu porovnávací.



Essence Stay all day - odstín 04 Stars and Stories
Začneme tedy tím nejhorším. Stíny jsem koupila ve výprodeji Essence za 30 Kč a odstín jsem vybrala k šatům na svatbu mého strejdy. Chtěla jsem nějaké hezké stříbrné, které by vydržely úmorné celodenní vedro, ale to bohužel nezvládly. Z trojice mají nejhorší konzistenci, přijdou mi hrudkovité a hrozně špatně se nanášení, protože vynechávají (jestli chápete, co chci popsat). Prostě nános barvy na víčku není celistvý a stojí hodně úsilí a času, aby se s nimi něco kloudného vymyslelo. Nakonec jsem je použila jen jako podklad pod líčení a to zastaly skvěle.

Essence A New League - odstín 03 Oh De Prep
Tyto jsem ukořistila ve výprodeji limitek a zamilovala jsem se do barvy  - je to krásná hnědá s malým nádechem bronzových odlesků. Ze všech tří má tu nejkrémovější konzistenci, dobře se nanáší, dlouho vydrží a bohužel se hrozně špatně odličují - to ze všech nejhůř. Co mě hodně vadí, je, že se na mých zapadlých očích hrozně obtiskávají, takže je mám až u obočí. Stály také 30 Kč.

Maybelline Color Tattoo - 20 Turquoise Forever
Všemi opěvovaná novinka na našem trhu, které jsem původně chtěla odolat, ale nakonec to nevyšlo. Vybrala jsem si letní tyrkysový odstín, protože ostatní mě až tak nezaujaly. Stíny mají gelovo-krémové složení. Nejvíc je používám jako linky. Když s nimi udělám štětečkem linku u spodních řas, vypadá celý den báječně a vydrží cokoliv. To samé ale nemůžu tvrdit o tom, jaké jsou to oční stíny. Přijde mi, že je potřeba velké množství, aby barva na víčku byla sytá, ale ani tak nemají velkou výdrž. Celkově to tedy není takové terno, jak jsem čekala, ale nejsou špatné a jako linka jsou perfektní. 

Všechny swatche dohromady



A jaké vy máte oblíbené krémové nebo gelové stíny a co říkáte na Color Tattoo?

Vaše Evelin

7 komentářů:

  1. já jsem z color tattoo nadšená, protože splní to co slibují - vydrželi mi i koupání v bazénu (kde jsem se i potápěla, takže žádnej styl jdu-do-vody-max-pokolena) i dlouhou kalbu a následný spánek.. škoda, že není víc odstínů, mám on and on bronze a turqoise forever, černá mě neláká, fialová má prý špatnou konzistenci, stříbrná mi nesluší a ta zlatá se mi nelíbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mě taky jako vydrží, ale prostě linka lepší než stíny, na tu bronzovou mám taky zálusk.

      Vymazat
  2. To vazne boli Stay all day taky fail? Tak to si ma prekvapila :-). Lebo ja mam hnede a som z nich nadsena, drzia super, nehrudkuju a skvelo sa aj nanasaju, pouzivam ich, ked potrebujem uber rychlo namalovat :-). Hm, zeby bol rozdiel v konzistencii jednotlivych farieb? U Essence dost mozne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jsou ty moje prošlé nebo nevím :D ale vážně se mi s nimi špatně pracuje :/

      Vymazat
  3. Color Tatto jsem zkoušela a drží dobře - nešly z ruky smýt, ale asi si je nekoupím, mám dojem, že se budou hodně blbě roztírat a blendit. A to já potřebuju. Prsknout jednu barvu na celé víčko mě nebaví. Podstatně lepší asi budou Color Infailable od L'Orealu, taky se o nich teď dost píše a při zkoušení mi přišly skvělé, asi pár barviček zakoupím ;-)

    A jinak bych tě měla informovat o ocenění, které jsme ti udělily u nás na blogu v rámci jednoho tagu :-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty od L´oreal taky vyzkouším :) jina za ocenění děkuji a vážím si ho moc moc :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)