úterý 24. července 2012

Clinique 3 steps

O třech krocích od Clinique jsem vám psala už v tomto článku. Od té doby - tedy už přes dva měsíce, používám tuhle řadu a nemůžu si jí vynachválit. První co mě překvapilo je výdrž výrobků. Sada, kterou jsem si pro začátek koupila, totiž obsahuje miniatury, ale ani za dva měsíce nejsou vypoužívané. Pleťové tonikum jsem chvíli podezřívala z toho, že je bezedné :)
Obecně chci říct, že se mi pleť opravdu zlepšila. Výrobky si poradily i s velmi stresovým zkouškovým obdobím a nervama s omluvou státnic. V letáčku u výrobků se psalo, že výsledky budu vidět za 14 dní používání - to bych úplně nepotvrdila, myslím, že to bylo viditelné tak po měsíci. Letáček také varuje před drobnými nedostatky, které se můžou projevit v důsledku změny péče o pleť - to potvrzuji, pár pupínků se mi během právě těch prvních 14 dní objevilo, ale na obličeji vydržely pouze jeden den a kosmetika si s nimi hravě poradila.




Tekuté pleťové mýdlo - Liquid facial soap
Klasický čistící gel v tubě, je průhledný a bezbarvý. Gel, jako zbytek kosmetiky, by se měl používat každé ráno a večer, ale já musím přiznat, že ráno jsem si gelem obličej myla jen málokdy, spíš vůbec. Používala jsem ho každý večer na celý obličej, nevynechávala jsem oblast očí, protože mi na ně gel nijak nevadil a naopak doodlíčil to, co odličovač nezvládl. Ze všech výrobků se gel nejrychleji vypotřebovává, i když jsem ho používala jen jednou denně.


Pleťové tonikum - Clarifying lotion
Můj bezedný výrobek. Tonikum jsem poctivě používala každé ráno i večer a ubylo ze všech výrobků nejméně - proč to prostě nejde mizet stejnoměrně?! (takový problém mám i u šamponu a kondicionéru, šampon mizí rychleji. Tonikum obsahuje alkohol, což mě trochu zarazilo, jelikož mi přijde, že se kosmetické značky snaží jeho obsah zredukovat na minimum nebo ho úplně vypustit. Není to ale základní složka tohoto tonika, takže na pleti neštípe a ani ji jinak nedráždí. Používá se po omytí obličeje gelem, krásně pleť dočistí a připraví ji na nános krému.




Pleťový krém - Dramatically different moisturizing lotion
Po přečtení anglického názvu jsem měla tento výrobek super tělové mléko, které s mojí pletí udělá divy a zastane práci denního i nočního krému, ale už při koupi mi bylo řečeno, že rozhodně nemám krémy vynechávat, že tenhle produkt jako denní a noční krém používat nelze. To trošku nechápu, není mi moc jasné, co tedy tenhle výrobek přesně dělá, když se tváří jako krém, ale není to krém :D Ale pro tento článek mu budu dál říkat krém, kdyby někdo měl lepší nápad, ať dá vědět ;) Konzistenci bych přirovnala k jogurtu, ale není tolik tekutá. Co mě také zklamalo, bylo balení výrobku. Obsah z něj prostě nejde nijak vymámit. Kdybych ho obrátila, tak by na mě vyteklo zase moc krému, takže jsem na aplikaci používala tyčinku, která slouží původně k zastrkávání kůžičky na nehtech, kterou používám i u ostatních výrobků, do kterých se mi nechce strkat prsty.





Za mě tedy dostává Clinique jedna mínus a to jen pro to, že by krém mohl být opravdu krém :) Péče mi moc vyhovuje a chystám se pro vetší balení výrobků.


Jaké máte s Clinique zkušenosti vy? Těším se na komentáře




Užívejte krásného počasí, Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)