sobota 5. května 2012

Koncert Tomáše Kluse

Ve čtvrtek jsem s přítelem, kamarádkou a kamarádem navštívila koncert Tomáše Kluse v Mostě. Chci tímto také poděkovat Alence, že nás s sebou vzala. Byl to ten nejlepší koncert, který jsem viděla. Tomáš i Jirka jsou jednoduše úžasní. Vystoupení trvalo cca 3,5 hodiny a celou dobu jsem se výborně bavila. Tomáš vystoupení samozřejmě proložil několika improvizacemi, které zbožňuju. Nechápu jak může tak rychle něco smysluplného vymyslet. Po koncertu jsme si půl hodiny počkali na autogramiádu. Tomáš se s každým, kdo si přišel pro podpis pobavil a byl moc milý. 

V dnešním postu jsem se rozhodla ukázat vám svůj outfit z koncertu a pár jiných fotek.

Bunda - Lindex/Sukně - Pimkie/Top, náušnice, psaníčko - HM/punčocháče - Primark/boty - Deichmann



Se skvělým kytaristou Jirkou

Tomáš Klus



Máte rádi Tomáše Kluse? Jaký koncert jste v poslední době navštívili a chystáte se na nějaký festival?

Těším se na Vaše komentáře

Evelin

P.S. Nezapomeňte na poslední šanci zúčastnit se Giveaway

7 komentářů:

  1. Tak to muselo být fajn :) Já jsem na tvrdší hudbu (heavy metal a tak) ale ráda si poslechnu i něco popového, Tomáš má některé texty opravdu povedené...
    Poslední koncert? Hmmmm asi místní kapela Visit Space, to bylo fajn :D
    Na festival se nechystám, ale půjdu na Alexandrovce a snad vyjde i koncert Teamu--Paľo Habera je super!!! :D Mám ho fakt ráda...

    OdpovědětVymazat
  2. jeee usper závidím! :-) MOC MOC MOC TI TO SLUŠELO! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tomáše i Jirku mám moc ráda! Viděla jsem je živě už mnohokrát a vždycky to stojí za to!!!! :))) Ta improvizace fakt nemá chybu a vždycky se děsně nasmějeme :D Jinak já se chystám v nejbližší době na slavnosti zlatopramenu do Ústí kde bude taky Tomáš a mimochodem i třeba Mandrage :D jinak pak ještě do Prahy na Den Policie kde bude taky plno kapel :) no a v létě mě moc mrzí, že budu mimo ČR, když se koná Okoř protože to ne můj nemilovanější festival :) Jinak se ale určitě se chystám ještě alespoň na dvě zastávky Českých Hradů! celkově jsem spíš na menší festivaly :)))) a kam se chystáš ty?
    http://angellovely-things.blogspot.com 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě na žádném festivalu nebyla, takže bych nějaký ráda vyzkoušela :) A Ústí mám blízko tak možná taky zkusím ty slavnosti :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)