sobota 7. dubna 2012

Essence twins

Při výprodejích Essence jsem si pořídila i tento třpytkatý lak z kolekce Twins. Pokud jste ještě neměli možnost Twins prozkoumat, trochu vám jí přiblížím. Jedná se o vždy o dvojici laků ve stejných barevných tónech, z nichž jeden je klasický barevný lak a druhý lak jsou třpytky. U nás v drogerii měli Twins ve fialové, tyrkysové a černé a mě nejvíc oslovila právě tyrkysová. Koupila jsem si ale jen lak s třpytkami, protože tyrkysový lak mám od Maybelline MiniColorama, jak můžete vidět z fotek.

Teď už k samotnému laku -  byla jsem nadšená. Nanesla jsem jednu vrstvu barevného laku a jednu vrstvu Twins a výsledek můžete vidět na fotce. 


Tato nádhera mi na nehtech vydržela bez poškození cca 5 dní, což považuji za dostatečnou výdrž u laku za 30 Kč. Podle mě tedy lak super, cena super a výdrž taky fajn, jen to odlakování je obtížnější :)

A co vy? Máte nějaký lak z kolekce Twins? A jak jste spokojené?

Mějte se krásně, Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)