sobota 31. března 2012

Vypotřebováno: Vichy Normaderm

Nejdřív se vám všem chci omluvit za dlouhou nečinnost, ale za 14 dní odevzdávám bakalářku, takže mi teď všechen čas zabírá práce na ní.

Po vzoru některých blogerek přicházím s novou rubrikou Vypotřebováno. V tomto článku Vám chci představit produkty Normaderm od Vichy. Tuhle řadu jsem používala přes rok, balení vždy dlouho vydrží, přípravků stačí nanést málo. Naposledy se moje péče o pleť skládala z hloubkového čistícího gelu, micerální vody a krému Tri-activ. Péče je určená na problematickou pleť, produkty obsahují. Podle výrobce: Technologie Normaderm reorganizují buněčnou strukturu a ozdravují pleť během 4 týdnů: zlepšují kvalitu pleti a zbavují ji nedokonalostí. Řada obsahuje čisticí a exfoliační přípravky pro ozdravení pleti a četné přípravky základní i specifické péče.
Obecně všechny přípravky krásně voní, nedráždí pleť. Po prvních měsících používání jsem vážně poznala rozdíly na mé pleti, teď už si asi zvykla a tak s nynějšími problémy mi přípravky moc nepomáhají, takže si od nich dám na chvíli pauzu. 
Krém, micerálka a gel

Hloubkový čistící gel
Gel má odstraňovat nečistoty, nadbytečný kožní maz a navíc uvolňovat póry. To splňuje na celé čáře. Používala jsem ho každý večer a obličej krásně vyčistí a zbaví ho všech zbytků make-upu. Na obalu píší, že by se neměl dostat do očí, ale já si s ním myla úplně celý obličej a nikdy neštípal ani nepálil. Gel má jemně zelenkavou barvu, ale opravdu jen jemně. Za mě je to jeden z nejlepších gelů na obličej, který jsem kdy používala. 
Krém Tri-activ
Podle názvu má mít 3 hlavní funkce - redukovat nedokonalosti, zmatnit a hydratovat - splněno. Obsahuje kyselinu  salicylovou, Kyselina glykolovou a Lipohydroxy kyselinu, což jsou 3 kyseliny využívané dermatology pro léčbu problematickou pleti.
 V první řadě chci říct, že opravdu dlouho vydrží. Za dobu delší než rok jsem si ho kupovala dvakrát a teď, i když už mám zbytek věcí vypotřebovaný, krém mi pořád zbývá. Krém se krásně nanáší, nemusí se do něj sahat, protože balení obsahuje pumpičku, ty mám u krému nejradši. Krém je lehký a pleť nemastí. Pod make-upem nedělá neplechu. Pokud hledáte lehký krém na problematickou pleť, tak bych vám tenhle stoprocentně doporučila. 
Micerální voda pro problematickou citlivou pleť
Tahle voda je vážně super. Pleť dočistí, odlíčí a osvěží. Používala jsem jí každé ráno a večer a nepotřebovala jsem žádné jiné produkty jako odličovač nebo pleťovou vodu. Hlavní látka obsažená v micerálce je zinek, známý bojovník s akné. 

Celkově jsem byla s touto řadou velmi spokojená a vyzkoušení každému doporučuji, více informací na stránkách Vichy Consult.
Mou novou péči o pleť vám představím co nejdříve v dalším článku.

Mějte se krásně, Vaše Evelin

3 komentáře:

  1. děkuji za tipy :-)
    takovéto články mám moc ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, je ten krém dobrej? V lékárně sem dostala vzoreček a byl super, ale bojim se aby to nebylo takový to, že si na to pleť zvykne a pak je na houby :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je vážně super, myslím, že budeš spokojená :-)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)