neděle 4. března 2012

Quasimodo

Dneska trochu netradiční článek, ale musím se s Vámi podělit o své dojmy. V pátek jsem s babičkou, tetou a třemi sestřenicemi navštívila muzikál Quasimodo v Divadle Hybernia. Jsem velkým fanouškem muzikálů, vyrůstala jsem na Pomádě a Hříšném tanci, a proto moc ráda navštěvuji právě tento žánr i v divadlech. 
Mezi nejhezčí představení, které jsem zatím viděla, patří jednoznačně Kleopatra a Tři Mušketýři. Po pátečním večeru se k nim přidá i Quasimodo. Myslím, že není nikdo, kdo by neznal příběh hrbáče z Notre Dame a krásné Esmeraldy, takže děj představovat nebudu, pokusím se spíš o krátkou recenzi, i když přes divadelní kritiky nejsem žádný odborník.


Kostýmy a kulisy byly moc hezké, promítalo se i na okolní zdi vedle jeviště, kulis nebylo mnoho, ale perfektně stačily. Podiu vévodilo torzo chrámu Notre Dame, kde se odehrával celý děj. Nejpůsobivější byl kostým Quasimoda, zajímalo by mě, jak dlouho trvá jeho nalíčení před začátkem muzikálu.


Co se týče hereckého obsazení, myslím, že jsme měly štěstí, zatím se mi nestalo, že by v muzikálu nehrál hlavní roli ten, koho jsem si přála. Quasimodo ale nebyl ten typ muzikálu, kde by mě hlavní role nějak zasáhly. Bezkonkurenční byl Quasimodo v podání Tomáše Trapla. Další hlavní mužské role obsadili Ondřej Ruml (Victor Hugo), Roman Vojtek (kapitán Phoebe) a Jiří Korn (kněz Frollo). Ženské role mě hodně zklamaly. Esmeraldu hrála Markéta Procházková, která podle mého názoru rozhodně není ztělesněním cikánské krásky, její tanec nepůsobí nijak svůdně a osobně si myslím, že by se do ní nezamiloval ani jeden z výše zmiňovaných pánů. Další ženskou roli Lily, snoubenku Phoeba, hrála Kamila Nývltová - myslím, že zpěvačka by sykavky umět měla, ubírá to jejímu pěveckému výkonu.
Nejvtipnější role byla role kozy Džali. Herečka byla dokonale namaskovaná a do role se opravdu vžila.
Co mě ale nejvíc nadchlo, byly akrobatické kousky tanečníků, neuvěřitelné duo Dae Men a hlavně tančení soubor cikánů, kde byl mimo jiné i jeden můj kamarád, v čele s cikánským baronem, kterého ztvárnil Jan Cina. Byl jedním z nejmladších herců v muzikálu a kvalitou převyšoval všechny ostatní. Jeho vystoupení bylo živé a zábavné. Já osobně bych tomuto herci, kterého můžete znát z filmu Smradi nebo seriálů První krok a Ordinace v růžové zahradě, tipovala tak 17 let. Ve skutečnosti je mu 24 a je naprosto perfektní. Opravdu jsem jeho výkonem byla okouzlena. Už jen kvůli němu, bych Vám návštěvu muzikálu doporučila. 
Jan Cina jako Špindíra v muzikálu
A v civilu
Ještě bych Vám chtěla ukázat můj outfit. Je to foceno mobilem a narychlo, sestřenky na mne dělaly obličeje, takže jsem vysmátá. Jsem zastáncem toho, že do divadla se chodí ve slušném společenském oblečení a ne v riflích a oprané mikině s kapucí. Poprvé jsem na sobě měla punčocháče z Asosu, díky kterým jsme sklidila hodně komplimentů. 
Krajkové béžové šaty HM, Punčocháče Asos, černé botky Deichman, psaníčko HM




Chodíte rády do divadla? Na jaký žánr a jaké představení se Vám líbilo nejvíce nebo nejméně? Těším se na komentáře :-)


Vaše Evelin


Zdroj fotek: google obrázky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)