úterý 13. března 2012

Paletka Catrice - The Berlin Collection

Dneska bych Vám ráda představila paletku, bez které si svou každodenní "make-up routine" neumím představit a to paletku od značky Catrice. 


Tuhle paletku jsem dostala k Vánocům od jednoho z mých brášků.  Hned po Vánocích jsem si ji vzala do Číny a od té doby se s ní maluji skoro každý den. Paletka Berlín obsahuje neutrální barvy od hnědé po růžovou a ze všech paletek se mi líbila nejvíc. 




Na první pohled Vás určitě zaujme krásný barevný obal, na jehož zadní straně je i návod na nalíčení. Na ten druhý pohled mě zaujalo označení jednotlivých odstínů, které mi přijde nápadité a vtipné, jelikož se jmenují podle berlínských památek a zajímavostí.  Můj nejoblíbenější odstín je Ku´damm což je fialková třpytivá barva


Paletka obsahuje dvě tvářenky, 6 očních stínů, černou tužku na oči a štěteček. Já osobně jsem štěteček ještě nepoužila, ale vypadá dobře, takže pokud bych si zapomněla svojí sadu štětců, asi bych se zvládla nalíčit i tímto štětečkem.



Stíny jsou práškové, ale rozhodně ne tolik, aby vám vytvořili nevzhledné šmouhy pod okem. Pigmentace je střední a liší se u jednotlivých odstínů, čím tmavší, tím pigmentovanější. Stíny vydrží na drogérkovou paletku opravdu dlouho, skoro celý pracovní nebo školní den, s bází pod oční stíny se trvanlivost samozřejmě prodlužuje.

Zleva: Tiergarten, Branderburger Tor, Am Alex, Berlin Wall, Ku´damm, Checkpoint Charlie
Já osobně jsem s touto paletkou hrozně moc spokojená, a je podle mě velká škoda, že byla jen součástí limitované edice, pokud Catrice přijde na trh s nějakou podobnou paletkou, určitě si jí zase koupím nebo budu přát :)





Máte nějakou paletku z této kolekce? Jak jste s ní spokojeni? Jaká je Vaše oblíbená paletka očních stínů?


Těším se na komentáře, Vaše Evelin

11 komentářů:

  1. Mám tuhle i Londýn... Londýn mi moc nesedí barvama, ale koupila jsem si ho hlavně kvůli tvářenkám:D. Ale teda i ty stíny využívám.
    Jinak Berlín používám taky skoro denně, moc se mi ty stíny líbí. Jenom škoda, že paletka neni placatější a není tam zrcátko, pak by to byla díky tužce a stínům udeální volba na cesty...

    http://sweetlittlesuzie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Placatější by být mohla, ale i tak si ji na cesty balím :)

      Vymazat
  2. koupila bych si jí,kdyby byla ve slevě a kdybych používala stíny :) na můj věk,14,nejsou potřebné :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja nemam, kedze u nas nebola dostat..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Slyším o ní poprvý, ale vypadá překrásně. Do takové kombinace barev bych určitě šla.
    Supr tip.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. hezký barvy :) takový, který se hodí do každé situace, díky za tip! :)
    http://zdenicka-pise.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Zdeni, Aný a Viki...já jsem z té kombinace právě taky nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, nevíte zda se dá tahle paletka ještě někde sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí bohužel už nikde neviděla, byla to limitka kolem Vánoc :-( ale tak třeba jí zase někdy uvedou nebo něco podobného :) budu kdyžtak informovat :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)