neděle 11. března 2012

Fotbalový ples a nové vlasy

V pátek jsme s přítelem byli na fotbalovém plese. Byl to jediný ples, na který jsme letos šli společně, příští rok jich bude určitě víc, jelikož bude maturovat můj bráška a všichni jeho kamarádi. Na fotce můžete vidět moje nové šatky. Šaty na ples si v zásadě nechávám šít, protože se mi několikrát stalo, že jsem na plese potkala tři slečny ve stejných šatech třeba z Orsay nebo New Yorkeru a vím, že ani jedna se pak na plese necítila tak dobře jak by chtěla. Původně jsem chtěla zelené šaty, ale nenašla jsem žádnou látku, která by mě oslnila. Obecně mi přijde, že u nás už 5 let prodávají pořád ty samé materiály a vzory, které by si na sebe vzal snad jen cvok.  Nakonec jsem tedy vybrala tmavě modrou a šaty jsem zkombinovala s černými lodičkami, které nosím na plesy už 4 roky, protože jsou prostě úžasně pohodlné a dá se v nich tancovat celý večer. K botám jsem doladila i psaníčko (musíte z něj už být otrávené, ale já ho prostě miluju), černou kytku a čelenku ve vlasech.
Ráda sleduji pohledy kolemjdoucích když sama někde pózuji :)




Před plesem jsem navíc byla u mé kadeřnice a trochu radikálněji jsme změnili můj účes. Vlasy mi obarvila na tmavou hnědou, do které mi udělala pár světlejších pramínků, hodně je prostříhala a nakonec mi udělala ofinu. Já jsem s výsledkem spokojená, přítel ani maminka nadšení nejsou, ale tak není možné zavděčit se všem.


S Kačkou :)


Kolik plesů jste navštívili vy? A líbí se Vám ofiny nebo jste proti nim? Těším se na Vaše komentáře




Vaše Evelin

3 komentáře:

  1. Náhodou ti to sluší:)
    Já byla na 3 plesech a chystám se příští pátek na další-poslední.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)