pondělí 5. března 2012

Co chci nosit na jaře

Venku už je nádherně a zima už snad opravdu skončila, a tak jsem se rozhodla ukázat vám, co si chci v létě pořídit. Momentálně mám zase nákupní mánii, právě jsem dokončila objednávku na Forever 21 a stále nemám dost. Dala jsem si malé předsevzetí, že nebudu kupovat oblečení jen kvůli skvělé ceně, ale zaměřím se na věci, které se dají dobře kombinovat a věci, které už dlouho chci.



Roztrhané džíny a barevné džíny - do těch černých na obrázku jsem se zamilovala, u barevných přemýšlím mezi zelenou a růžovou barvou
Černá kožená bunda/Křivák - mám dvě hnědé kožené bundy a jednu krémovou, černá je podle mě must have každého šatníku
Barevné sako - mám doma jedno tmavě modré a nejradši bych ho nosila každý den, chci si pořídit barevnější variantu
Průhledné oblečení - už dlouho hledám tu správnou průhlednou košili, ale žádná mě neoslovila, přemýšlím také o nějaké průhledné sukni
Námořnický styl - je vidět téměř v každé výloze, mě osobně se ale líbí spíš na doplňcích něž na oblečení, v bižuterii I am mají nádherné kousky
Zelené wedges boty - láska na první pohled, černé podobné jsem v akcích v HM nestihla koupit, tak snad se mi podaří koupit nějaké podobné
Baleríny - moje nejoblíbenější jarní obuv, tyhle květované jsou úžasné
Šátky - do šátků jsem blázen, asi jako do ostatních doplňků, a tak v mých jarních outfitech nebudou chybět
Barevné maxi psaníčko - rozšíření mé kabelkové sbírky
Zdobené silonky - už jsem si dvoje objednala z Asosu a dvoje dovezla z Primarku už v září, tak se těším, až je zase vytáhnu


A co je vaše jarní must have? Máte nějaký tip kde bych mohla sehnat některou z uvedených věcí? Těším se na komentáře


Vaše Evelin

Už brzy se můžete těšít na první Giveaway :)

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře :o)