středa 15. února 2012

Sladkosti ze Sephory

Jak jste si užili včerejšího Valentýna? My jsme byli s přítelem na úžasné večeři v naší nejoblíbenější restauraci a dostala jsem krásnou kytičku. Mimo jiné mi také přišla úžasná kabelka z vj-style, kterou jsem si objednávala na konci ledna, takže sem co nejdříve napíšu o ní a ukážu Vám fotky. Dnes přidávám malý článek o dobrůtkách ze Sephory, po kterých neztloustnete, ale úžasně vás navoní. Kupovala jsem je v září v Sephoře, když jsem na Václaváku čekala na kamarádku.
V Sephoře zrovna probíhala akce na tělová mléka a sprchové gely, a tak byly oba dva výrobky dohromady za 150 Kč. Chvíli jsem přemýšlela, jestli to vůbec potřebuji nebo chci vyzkoušet, ale hned poté, co jsem si přivoněla k prvnímu výrobku, věděla jsem, že si něco musím odnést domů. Pak jsem se zase nemohla rozhodnout, protože všechny voněly úžasně. Celkově nabízí Sephora 14 vůní, takže rozhodování bylo těžké. Ale protože já jsem "úchyl! na čokoládové věci, vybrala jsem si sprchový gel Chocolate toffee  a jako doplnění tělové mléko Vanilla créme brulée
Výrobky nepoužívám každý den, ale spíš jen tehdy, pokud se chci trochu rozmazlovat. Po jejich použití voním jako bonbonek. Vůně dlouho vydrží a zůstává na peřinách a polštáři, což je hrozně příjemné i druhý den.





Oba výrobky jsou hrozně těkuté.

Sprchový gel má krémové složení, konzistence připomíná jogurt, ale je hrozně tekutý. Obsahuje vitamíny E a A a olej ze světlice barvířské. Tělové mléko je lehké, nemastné a rychle se vstřebává, kromě dvou vitamínů obsahuje i extrakt z oliv, takže pokožku vyživuje a hydratuje. Osobně si ale myslím, že u těchto výrobků je daleko přednější vůně, než "mycí efekt". Já jsem si oba dva produkty zamilovala a příště se chystám na nějakou ovocnější kombinaci. 

A co Vy? Máte doma nějaký sladký úlovek? Těším se na komentáře

Vaše Evelin



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)