neděle 12. února 2012

Řasenkové recenze - 2. část

Jak jsem slíbila, přináším druhou část řasenkových recenzí. Představím Vám dvě řasenky Rimmel, jednu od Astoru a ještě jednu do Maybelline. Jde především o řasenky, které používá mamka, ale já si je občas taky půjčím. 


1. Maybelline Define-a-Lash


Popis výrobce: Ohebný kartáček z elastomeru jemně zachycuje řasy jednu po druhé, a tak je prodlouží a zvýrazní. Zúžené hrdlo řasenky se přizpůsobuje kartáčku a zanechává na něm správné množství lehké barvy, což spolu s hedvábným složením zajistí nalíčení řas bez žmolků.
Můj názor: Ohebný kartáček mi dal tedy nejdřív trochu zabrat, jako s každým pružným kartáčkem je potřeba zvyknout si na něj a naučit se s ním pracovat. Prodloužení je opravdu viditelné. Řasenka se nedrolí ani nežmolkuje, prostě taková normální řasenka pro každodenní nošení.
Cena: cca 150 Kč


Kartáček
Řasenka v akci




2. Rimmel Extra Super Lash


Popis výrobce: Extra zvýrazní, prodlouží a oddělí řasy. Obsahuje hydrogel pro přilnavost a rychlé usychání barvy. Vrstvením docílíš od přirozeného po výrazný efekt.
Můj názor: Tuhle řasenku jsem si vybrala hlavně kvůli její ceně, byla jsem jednou s mamkou v jedné menší drogerii a potřebovala jsem rychle řasenku a nechtěla za ní utratit moc peněz. Prodavačka mi doporučila tuhle, že se hodně prodává a že s ní je hodně zákaznic spokojeno. No neberte to za 89 Kč. Samotná řasenka má velmi dobrý zahnutý kartáček, který řasy krásně natočí a prodlouží.  Lehce se s ní pracuje a dokonce s ní jdou namalovat i spodní řasy. Za tuhle cenu bych jí všem doporučila vyzkoušet. 
Cena: 89 - 99 Kč


Kartáček


Řasenka v akci
3. Rimmel Max Bold Curves



Popis výrobce: Dramaticky natočené a extrémně husté řasy jen jedním tahem díky zakřivenému MAXi kartáčku
Můj názor: Podle mě je Max Bold srovnatelná s Extra Super Lash uvedenou jako číslo 2. Při delším pozorování mi přišlo že kartáček není jen normálně zatočený, ale že i štětinky jsou zvláštně poskládané aby tvořili spirálu. Řasenka řasy natočí, ale extrémní "zahuštění" jsem nevypozorovala. Já bych už vzhledem k ceně radši vybrala černou variantu, protože ta udělá větší objem, po jejím použití jsou řasy hustší než po použití této řasenky, jak můžete vidět na obrázcích.
Cena: 189 Kč


Kartáček
Řasenka v akci
4. Astor Big and Beautiful Boom


Popis výrobce: Řasenka Big & Beautiful BOOM!  Vám díky jedinečnému kartáčku a unikátnímu krémovému složení zaručí 10x větší objem jako lusknutím prstů. Dokonale husté a odvážné řasy si nyní lehce vykouzlíte díky jedinečnému kartáčku. Řasenka Big & Beautiful BOOM!představuje dosud největší kartáček od Astor, jehož super dlouhé štětinky zachytí a pokryjí barvou každou řasu 3x rychleji, zároveň je oddělí a nezanechají žádné žmolky. Tento exkluzivní kartáček Vám zajistí nekonečně svůdný vzhled již při první aplikaci – na každé oka postačí pouze jedna vrstva a není potřeba dalšího nanášení.
Můj názor: Co mě hrozně nadchlo byl kartáček řasenky, takového obra jsem ještě neviděla. Hrozně jsem se těšila až řasenku vyzkouším, ale pak přišlo malé zklamání. Čekala jsem opravdu husté řasy, ale ty bohužel výsledkem nebyly. Řasenka je super, řasy po ní vypadají nádherně, ale není to ten pravý zázrak, který řasenka slibuje, řasy spíš prodlouží a natočí, cože je bezvadné. já osobně jsem měla velká očekávání a proto mě trochu zklamala, ale na druhou stranu je to opravdu dobrá řasenka. Příště chci vyzkoušet fialovou variantu Fals Lash Look, tak třeba mě nadchne víc. 
Cena: 219 Kč


Kartáček


A jaká řasenka nadchla nebo naopak zklamala Vás a jaká je Vaše nejoblíbenější? Těším se na komentáře


Vaše Evelin

1 komentář:

  1. Mám řasenku asi za 60Kč, protože poslední dobou nic nevydrží, ale koukni se jak pěkně maluje na můj blog=o)Jsem ta napravo=o))
    http://verunka-gossipgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)