čtvrtek 23. února 2012

Nové úlovky

I přes embargo, které moje mamka vyhlásila na nákup kosmetiky, protože už se nevejdu do pokoje a koupelny, jsem poslední dobou navštěvovala drogerie hodně často. Takže tady jsou moje úlovky a můžete se co nejdříve těšit na recenze výrobků.


Jmenovitě jsme si pořídila:
Zpevňující tělový olej Q10 Plus Nivea - mám velmi dobré zkušenosti s Good Bye Cellulite a tak jsem chtěla vyzkoušet novinku, cena 159 Kč
Syoss suchý šampon pro rychle se mastící vlasy - používám suchý šampon Amica ale dlouho jsem chtěla vyzkoušet verzi ve spreji, cena 99 Kč
Aknestop bylinné tonikum - došla mi má oblíbená voda Vichy tak jsem hledala něco nového
A konečně Essence za 30 Kč - já jsem si koupila dva laky na nehty, jeden z kolekce Nail art special effect a druhý z kolekce Twins, 2 lesky Stay with me, které každý zná, a rtěnku. Na recenze Essence se můžete těšit v dalším článku


Po nějaké době jsem si koupila i časopis Joy, který jsem dříve měla předplacený, ale byla jsem z něj hrozně zklamaná, přijde mi, že je tam čím dál tím míň zajímavých článků. Líčení mě nenadchlo vůbec a speciál o jarní módě taky mohl být lepší, takže asi zůstanu zase věrná Instyle.

Jako poslední třešničku na dortu bych vám chtěla ukázat dva nejkrásnější dárky, které jsem dostala k narozeninám. Pořádala jsem oslavu ve stylu tepláková souprava, přišli téměř všichni moji kamarádi a udělalo mi velkou radost, že všichni přišli v kostýmech. Dostala jsem spoustu báječných dárků, mám ráda, když dostanu dárek, nad kterým kupující přemýšlel, zkrátka něco osobního a ne čokoládu a flašku a to moji kamarádi splnili do posledního puntíku. Každý dárek byl jedinečný a úžasný. Od mých nejlepších kamarádek jsem, mimo jiné, dostala tyto dva poklady - zrcátko a oční stíny Rimmel.



No pozná se, že jsou to nejlepší kamarádky, zrcátko je nádherné, bojím, se ho používat, abych tu nádheru nezničila a na stíny jsem koukala, od té doby, co vyšly a hrozně jsem si je chtěla koupit, tak to holky udělaly za mne. Tímto jim ještě jednou děkuji.

A co jste za poslední dobu ulovily vy? Těším se na komentáře


Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)