pátek 2. prosince 2011

Kadeřnický pátek

Protože v pátek nemám ani práci ani školu, je to většinou den, kdy dodělávám resty do školy, obíhám věci co potřebuji zařídit nebo se věnuji holčičím zkrášlovacím věcem :o) Dnešek byl ve znamení návštěvy kadeřnictví.
Myslím, že tak od 14 let chodím pořád ke stejné kadeřnici. Občas jsem sice vyzkoušela nějaký jiný salón, ale nikde jsem nebyla tak spokojená jako u mojí kadeřnice Lucinky, která dřív stříhala v salonu v Litoměřicích, ale pak si otevřela vlastní kadeřnictví v Lovosicích. Musím za ní tedy dojíždět, ale cesta zabere cca 10 minut autem, takže to pro mě není překážka. A proč mám Lucku tak ráda? Zaprvé jsem od ní nikdy neodešla nespokojená, zadruhé stříhá za rozumné ceny a pořád zkouší nové věci a zatřetí neznám nikoho, kdo by takhle jemně myl vlasy. Kdyby to šlo, nemyla bych si vlasy doma, ale jen u ní, je to slast.

Co se týče mých vlasů, pořád jsem ve fázi ozdravovacích kůr, jelikož jsem svoje přírodně tmavě hnědé vlasy dva roky zesvětlovala a byla úplně blond a ony jsou teď vysušené a zničené. Vždycky jsem chtěla vyzkoušet být blondýnkou, ale po dvou letech jsem se vrátila ke své původní barvě a snažím se, aby se vlasy vzpamatovaly a rostly, jelikož bych je chtěla mít dlouhé nejméně pod prsa. Dneska jsme tedy nedělaly žádnou radikální změnu, jen jsme zastřihly konečky a udělaly přeliv, abychom sjednotily barvu vlasů a aby se chvíli zase zdravě leskly. Výsledek můžete vidět na fotkách.

Předtím

Potom


Barva není o tolik jiná, jen sjednocená, ve skutečnosti není tak tmavá, jako na fotkách, konečky zkrácené zhruba o 3 cm a konečná úprava jsou vlnky pomocí žehličky, které si Lucka v poslední době oblíbila.

Pravidelně dostávám u Lucinky nějaké vzoreček buď šampónu nebo masky na vlasy. Dneska jsem dostala rovnou velké balení Gloss spray od Londastyle, který měla Lucka vyzkoušet, ale moc ho nepoužívala a na mé suché vlasy se perfektně hodí. Je to něco mezi voskem ve spreji a lakem na vlasy, dodá vlasům třpytivý lesk.

A jak jste na tom vy? Kolik kadeřnických salónů jste již vyzkoušely a kde jste byly nejvíce spokojené? Těším se na Vaše komentáře.

Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)