pondělí 21. listopadu 2011

Vánoční inspirace

Vítám Vás všechny na mém blogu a doufám, že se tu budeme potkávat častěji. Vzhledem k tomu, že do Vánoc zbývá už jen měsíc, rozhodla jsem se, že můj první příspěvek pojmu jako inspiraci na kosmetické dárky nejen pro ty, pro které je vybírání vánočních dárků noční můrou nebo pro ty, kterým prostě už nápady došly. 

Co se týká kosmetiky, je velmi těžké se trefit do vkusu člověka, kterého chceme obdarovat, a tak mám pro vás vychytávky, kterými snad nikdo nepohrdne. 



Dárkový set Body Shop, Sada štětců Sephora, Dárkový set L´occitane, Lacoste Joy of Pink,  DKNY Golden Delicious, Lak na nehty Essie, Vánoční set do koupele Lush, Burberry Body

Podle mého názoru neuděláte chybu ani jedním dárkovým setem, já osobně bych byla nejvíc nadšená z koupelového setu od Lush :-) Pokud chcete darovat parfém, doporučovala bych ten, o kterém víte, že je dané osoby oblíbený nebo ten, po kterém dlouho touží. Univerzálním a zároveň úchvatným dárkem může být jeden z laků na nehty od značky Essie. Na trhu je přes 700 odstínů, takže se do vkusu určitě trefíte. A nakonec dárek, u kterého nebudete muset vybírat ani odstín ani složení, ale udělá radost každému kosmetickému závislákovi a to sada štětců, ty nejlepší u nás seženete v obchodech MAC nebo Sephora.

Pokud máte jiný zaručeně úspěšný tip na dárky, budu ráda, když mi napíšete.

Vaše Evelin





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)